hellohorse

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Cajsa - 16 september 2013 17:18

Hej just nu sitter jag i köket med datorn ;) Jag har precis satt in en sockerkaka i ugnen och måste vänta i 29 minuter till!!! Jag har aldrig bakat sockerkaka själv förut så ja hehe... hoppas att det går bra ;) Jag gjorde nog rätt på allt men jag vet inte om det gick bra att "bröa"- det stod så. seriöst xD - det var svårt eftersom jag inte visste hur jag skulle göra. Tur att jag kunde ringa mamma :D

Imorgon är det ridning, det är nya hästar och det kommer bli en häst(antagligen) som jag aldrig ridit förut! Jag önskade Pluto, Trulsa och Riga. Jag har aldrig ridit någon av dem förut!! :D Trulsa och RIga är helt nya på ridskolan, nyare än mig!! Dom kom för typ 2 veckor sedan, båda är bruna och hur söta som helst!

Idag innan jag åkte hem åkte jag och min Kompis Astrid till biblioteket. Vi lämnade först tillbaks några böcker och sen lånade vi nya, jag lånade: Kompisar, killar och... italenska intriger, Isgalopp och Näktergalens sång(ljudbok). 

På trässlojden är jag nästan helt klar med min låda, jag håller bara på med att måla den, jag tänkte att den skulle vara helt marinblå och sen storbrittaniens flagga på locket :)

Det var allt för mig idag :) Kram!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Kram Cajsa.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken VS body mist är bäst?
 Sheer love
 Such a flirt
 Coconut Passion
 Mango tempation
 Love spell

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards